Posty

Wyświetlanie postów z 2016

Przerwa świąteczna w Biurze Detektywistycznym FEMINA

Obraz
Przerwa świąteczna w Biurze Detektywistycznym FEMINA
Kochani klienci w dniach 23.12.2016 - 03.01.2016  planowana jest przerwa świąteczna w naszym biurze detektywistycznym.
Przepraszamy za utrudnienia ale musimy wypocząć.

W tym roku wykonaliśmy 110 spraw związanych ze zdradą. Do tego sprzedaliśmy dziesiątki lokalizatorów GPS i podsłuchów.  Udzieliliśmy wielu porad prawnych w sprawach rozwodowych. A przecież nasze usługi to nie tylko zdrady.
Dla wszystkich, którzy skontaktują się z nami w tym czasie i poczekają,   przygotowaliśmy rabaty na nasze usługi. 
Piszcie na detektyw535440037@gmail.com
nr tel 535 440 037 oraz 535 440 038 może nie być za często odbierany :)

Pragniemy nadmienić, że w 2017 ruszamy z kolejnymi fajnymi promocjami na nasze usługi i produkty szpiegowskie. Oprócz tego będzie się wiele działo ale o tym nie chcemy jeszcze głośno mówić bo konkurencja nie śpi :) 


GPS - lokalizator auta - profesjonalne namierzanie od Detektywa.

Obraz
Lokalizatory GPS Warszawa od Detektywa
Nie jest wielką tajemnicą, że prywatni detektywi używają lokalizatorów GPS.
Można napisać książkę o prawnych uwarunkowaniach ich użycia a krótko mówiąc: bez zgody właściciela auta prywatny detektywa ani "zwykła osoba" nie może takowego urządzenia podłożyć. 
Oczywiste jest, że GPS są podkładane przez mężów czy żony czy nawet przez detektywów. Bez tego nie dałoby rady wykryć wielu spraw. Trzeba to jednak robić mądrze i przede wszystkim stosować profesjonalny sprzęt. 
My ze swojej strony polecamy urządzenia, które mają długo działającą baterię.
To podstawowe wymaganie co do urządzeń GPS.
Wiadome jest, że nie zawsze mamy możliwość codziennego dostępu do auta. 

Jesteś zainteresowany profesjonalnym sprzętem lokalizującym auto? 
Zadzwoń na numer 502 492 132 lub 535 440 037
SPRZEDAJEMY I WYPOŻYCZAMY

Pomoc w rozwodzie Warszawa - Kobieta i Rozwód - Detektywi, Psycholodzy, Prawnicy

Obraz
Pomoc w rozwodzie Warszawa - Kobieta i Rozwód - Detektywi, Psycholodzy, Prawnicy
Przez 10 lat pracy w branży detektywistycznej spotykałam się z klientkami, które musiały same radzić sobie w obliczu rozwodu spowodowanego najczęściej zdradą małżonka.
Widziałam wiele łez, nerwów i bezsilności.
Zawsze pocieszałam, że rozwód to nie koniec a początek nowej drogi. Trzeba tylko skorzystać z pomocy profesjonalistów. 
Dlatego też oprócz swoich usług detektywistycznych polecam skorzystanie z usług psychologa a także prawnika tak aby zabezpieczyć swoje interesy w szczególności związane z alimentami i podziałem majątku.
TERAPIA PSYCHOLOGICZNA:
Wartą uwagi jest psychoterapia indywidualna, partnerską i rodzinna prowadzona przez Centrum Terapii Lew Starowicz www.lew-starowicz.pl


POMOC PRAWNA w ROZWODZIE:
Kancelaria Adwokacka Irena Maria Bulińska w Warszawie www.adwokat-bulinska.pl



USŁUGI DETEKTYWISTYCZNE :):
Monika Kobieta Detektyw: www.kobieta-detektyw.waw.pl Krzysztof Prywatny Detektyw: www.prywatnydet…

Lokalizator GPS w cenniku usług agencji detektywistycznych.

Obraz
Lokalizator GPS w cenniku usług agencji detektywistycznych. 
Dzisiejsza technika pozwala na śledzenie pojazdu bez wychodzenia z domu. Pozycję przemieszczającego się samochodu można sprawdzać na komputerze czy też smartfonie.
Agencje detektywistyczne w swojej ofercie mają lokalizatory GPS, które ułatwiają pracę, gdyż obserwacja osoby poruszającej się samochodem jest trudna i nie zawsze skuteczna.
Czy detektywowi wolno podłożyć GPS-a? Kwestia ta w dalszym ciągu nie jest w stu procentach uregulowana prawnie. Jednak, wielu detektywów w obawie o konsekwencje prawne woli samodzielnie tego nie robić. W przypadku, gdy auto należy do klienta to takowy lokalizator bez przeszkód można w samochodzie umieścić lub pod samochodem w zależności od zastosowanego urządzenia. Jednak prawo nie zabrania aby sprzęt wypożyczyć klientowi do samodzielnej instalacji w pojeździe.
Dobry lokalizator GPS musi kosztować. Jaki GPS można uznać za "dobry". Otóż taki, który przede wszystkim ma długo działają…

Kobieta detektyw - jej broń to aparat, a cel... niewierni małżonkowie.

Obraz
Kobieta detektyw - jej broń to aparat, a cel... niewierni małżonkowie. Kiedy jedzie na akcję, nigdy nie wie co zastanie na miejscu. Czy nie zostanie zdekonspirowana. Czy obserwacja nie przedłuży się do bladego świtu. Monika z agencji detektywistycznej Femina zdradza nam kulisy swojej pracy. Czy tropi tylko niewiernych małżonków?
Zapraszamy do czytania wywiadu:
http://polki.pl/magazyn/wywiad,kobieta-detektyw-jak-wyglada-jej-praca-w-polsce,10418940,artykul.html

Detektyw kobieta ostrzega: "Tulipany" - oszuści, którzy rozkochują, wyłudzają kasę a potem znikają.

Detektyw kobieta ostrzega: "Tulipany" - oszuści, którzy rozkochują, wyłudzają kasę a potem znikają.

......niektórzy jeszcze dodatkowo okradają.
Drogie moje Pani. W roku 2016 miałam 7 zgłoszeń klientek, które poznały miłego i uroczego Pana na portalu randkowym.
Jeśli Pani ma jakąś kasę to miłość wybucha w ekspresowym tempie.  Seks, szał ciał itp. Rozumiem to. 
A potem kochanie wiesz:
- moja matka umiera na raka,  - mam biznes do zrobienia, 50 tysięcy trzeba włożyć a po paru miesiącach zwrot dwukrotny, - ściga mnie mafia, - itp.
Płacicie/dajecie kasę.
Pan się ulatnia. I szukaj wiatru w polu.  Kilkadziesiąt tysięcy poszło się jeb.. :( Sorry za język ale chce podkreślić problem. 
Do tego okazuje się, że biżuterii brak, konto wyczyszczone a w garażu brak auto, które mu kupiłyście (zarejestrowane na niego bo ma tańsze OC i AC).
Trudno nam w takich sprawach pomóc. Kasa poszła do ręki bez pokwitowania. Koleś podawał się za kogoś innego. Czasami się udaje po nitce do kłębka dojść kto…

Detektywi Mińsk Mazowiecki - stary artykuł w "Strefa Mińsk" - tak dla przypomnienia, że działamy także w Mińsku Mazowieckim

Obraz
Detektywi Mińsk Mazowiecki - stary artykuł w "Strefa Mińsk"  - tak dla przypomnienia, że nasza Agencja Detektywistyczna działa także w Mińsku Mazowieckim

http://kobieta-detektyw.waw.pl/attachments/article/5/strefa_minsk.pdf - kliknij w link


Detektyw Krzysztof już 10 lat w branży usług detektywistycznych - do wygrania książki- zapraszamy.

Obraz
W tym roku, w czerwcu mija 10 lat jak Detektyw Krzysztof Matyszczak zaczął wykonywać zawód prywatnego detektywa z licencją.
Z tej okazji,każdy kto udostępni stronę Agencji Detektywistycznej FEMINA
www.facebook.com/Biuro.Feminaoraz ją polubi będzie uczestniczył w losowaniu 2 egz. książki: Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa - czas trwania do 3 lipca 2016


Testerki wierności Warszawa, Gdańsk, Wrocław, Poznań, Katowice - po co to komu?

Testerki wierności Warszawa, Gdańsk, Wrocław, Poznań, Katowice
Oferta biur testerów wierności to od paru lat nowe usługi, których zakres podsycany jest przez media. 
Po co to komu? Po co testować wierność? - taki pytania zadawałam sobie jeszcze parę lat temu.
Dziś, po tylu latach wiem, że wiele moich klientek takowych usług szuka. Dlaczego? Otóż zazwyczaj same mają kogoś a chciałby mieć "haka" na męża. 
Kochani, nie dajmy się zwariować. 
Czy wyobrażacie sobie dwóch podchmielonych facetów w barze do których zarywa młoda fajna laska? Przecież sukces testerki jest wtedy łatwy. Jaki to dowód na zdradę? Przecież to igranie z ogniem.
Jeśli Wasz facet jest "czysty" to nie róbcie takich wariackich manewrów (jeśli same też jesteście w porządku :) )
I tak na koniec do moich klientek - my zajmujemy się wykrywaniem zdrad a nie ich tworzeniem. 
www.kobieta-detektyw.waw.pl



Akcesoria Detektywistyczne Warszawa - Profesjonalne doradztwo w zakresie sprzętu szpiegowskiego.

Obraz
Akcesoria Detektywistyczne Warszawa 
Profesjonalne doradztwo w zakresie sprzętu szpiegowskiego.


Dla klientów naszego biura detektywistycznego oraz innych zainteresowanych sprzętem 
detektywistycznym, uruchamiamy profesjonalne doradztwo w tym zakresie proponują wiele 
rozwiązań np w kwestii lokalizatorów gps czy podsłuchów. 
Nasz sklep detektywistyczny nie jest typowy bo nie oferujemy gadżetów szpiegowskich jak leci 
dodając marketingowy opis tak aby je opchnąć klientowi.
Wszystkie urządzenia są sprawdzone w działaniach detektywistycznych jak i przez klientów naszej 
agencji detektywistycznej. 
Nie oszukujemy, że gps będzie trzymał "DO 30 DNI" jeśli wiemy jaka jest pojemność baterii. Nie 
naciągamy twierdząc, że podsłuch w pendrive trzyma 3 dni - takich ofert znajdziecie Państwo wiele 
na allegro czy w innych sklepach detektywistycznych nie tylko w Warszawie. 
Już niedługo zapraszamy na 
www.sklep-detektywistyczny.com.pl


Doradztwo w zakresie  sprzętu detektywistycznego: Detektyw…

Opinia o agencjach detektywistycznych w Warszawie - tym razem ktoś dziwny stara się zszargać dobre imię detektywów.

Obraz
Opinia o agencjach detektywistycznych w Warszawie - tym razem ktoś "dziwny" stara się zszargać dobre imię detektywów. 
Na stronach google maps firm detektywistycznych w Warszawie pojawiły sie opinie nie pisane przez klienta a przez osobę, która być może jest konkurencja albo ma problemy psychiczne. 
Nam też się oberwało :) Osobnik stwierdził, że jak nam klient nie zapłaci za usługę detektywistyczną to straszymy prokuraturą. :) - czyli jakiś nie douczony :P




Kawał od Pani Detektyw Warszawa - feministyczny ale śmieszny :P

No dobra.Mega feministyczne ale śmieszne :P Emotikon tongue
Gdy Bóg stworzył Adama i Ewę, rzekł im:
- Mam dla Was dwa prezenty. Jednym z nich jest sztuka siusiania na stojąco...
Wtedy Adam skoczył do przodu i krzyknął:
- Ja!!! Ja!!! Ja!!! Ja to chcę, proszę Panie, prooooszę, istotnie ułatwi mi to życie.
Ewa się zgodziła, mówiąc, że takie rzeczy nie mają dla niej znaczenia. Wtedy Bóg dał Adamowi 
prezent, a ten zaczął krzyczeć z radości. Biegał po Rajskim Ogrodzie i obsikał wszystkie drzewa i 
krzaki, biegał po plaży wysikując rysunki na piasku... Nie przestawał się z tym obnosić. W końcu Ewa 
spytała:
- Panie, a jaki jest ten drugi prezent dla mnie?
Bóg odpowiedział patrząc z politowaniem na wariującego jak dziecko Adama:
- Mózg Ewo, mózg...
Detektyw Warszawa www.kobieta-detektyw.waw.pl

Pani Detektyw i temat: "Praca za seks albo seks za pracę czy też seks bez pracy. Jak zwał tak zwał - jedno, drugie i trzecie to kur......"

Obraz
Pani Detektyw i temat: "Praca za seks albo seks za pracę czy też seks bez pracy.  Jak zwał tak zwał - jedno, drugie i trzecie to kur......"
Przez dziesięć lat w branży detektywistycznej wiele się napatrzyłam i stwierdzam, że małolaty szybko awansują :P I to nie ważne w jakiej branży. Duuuużo też słyszałam o kobietach znanych i szanowanych, które przez łóżko (najczęściej z żonatymi szefami) szybko pięły się po szczeblach kariery. 
Nie mi to oceniać. Dla mnie zdrada to zdrada. I nie można wybielać się twierdząc: "Powyżej 100 km to nie zdrada", "Z szefem to nie zdrada". "Laska bez połyku to nie zdrada", "Z prostytutką to nie zdrada bo nie ma uczuć" itp. 
Poniżej ogłoszenia o pracę z tzw. "premią za zasługi" :) 
Aha, proszę mnie nie pytać czy ogłoszenia nadal aktualne :P :P 
JEŚLI TWÓJ MĄŻ MA ŁADNĄ ASYSTENTKĘ ZGŁOŚ SIĘ DO NAS  www.kobieta-detektyw.waw.pl 535 440 037






Panie Detektyw w miesięczniku DOBRE RADY

Obraz
Panie Detektyw w miesięczniku DOBRE RADY :) :) 
Kolejne czasopismo, które chciało wywiad z Agencją Detektywistyczną w Warszawie FEMINA - Panie Detektyw na tropie zdrady 




Kobieta i rozwód - dlaczego kobietom jest trudniej w rozwodzie - Kobieta Detektyw Warszawa

Kobieta i rozwód - dlaczego kobietom jest trudniej w rozwodzie - Kobieta Detektyw Warszawa
    Mimo, że kobiety też dopuszczają się zdrady małżeńskiej  to jednak większość zdrad jest po stronie Panów. 
Co się dzieje, gdy facet zdradza (do czego się nie przyznaje) i chce odejść? 

Ogranicza pieniądze swojej jeszcze żonie albo zaczyna kombinować z majątkiem.     Jeśli kobieta nie pracuje bo zajmuje się dziećmi i domem to wiadomo, że takie ograniczenie stawia ją w trudnej sytuacji. Nie ma wtedy środków na obronę czyli na dobrego adwokata czy też ewentualnie detektywa.
    Wiele takich kobiet do mnie przychodzi i płacze, że nie jest w stanie walczyć z mężem.    Co wtedy? Staramy się znaleźć rozwiązanie tak aby w jakikolwiek sposób pomóc. Przede wszystkim tłumaczymy, że to, że mąż ma pieniądze i stać go na adwokatów z najwyższej półki to nie oznacza, że jest Bogiem.
Pamiętajcie drogie Panie, że nie można poddawać się.

www.kobieta-detektyw.waw.pl - 535 440 037

Zapraszamy do przeczytania posta, …

Wywiad z prywatnym detektywem Warszawa - Gazeta Śledcza - Najlepszym detektywem w Warszawie :)

Wywiad z Prywatnym Detektywem :)  - Najlepszym detektywem w Warszawie :)

http://gazetasledcza.pl/2016/03/kulisy-pracy-detektywa/

"KULISY PRACY DETEKTYWA: Praca Detektywa to ciągle nieznane, co będzie za godzinę lub w dniu następnym. Nie zawsze da się ułożyć plan dnia tak jakby się chciało"
Autor: ANNA RUSZCZYK

Zapraszam do czytania.

Prywatny Detektyw - co czeka branżę detektywistyczną w najbliższych latach? - Kobieta Detektyw Warszawa

Obraz
Temat "nowych" Prywatnych Detektywów wraca jak bumerang i to za sprawą samych zainteresowanych.
Przypomnę, że w 2014 roku weszła deregulacja zawodu Prywatnego Detektywa i w tej chwili każdy może uzyskać licencję. Wystarczy skończyć tylko kurs, który w tej chwili potrafi kosztować tylko 600 zł (oby taniej i więcej zainteresowanych).
Dzięki temu, mniej więcej co drugi dzień mam telefon od "świeżo upieczonego" detektywa czy też Pani detektyw, którzy z chęcią podejmą się pracy.
Przekrój "specjalistów" jest na prawdę szeroki i gdybym chciała zatrudniać u siebie tzw. partaczy, to pewnie drzwi by się u mnie nie zamykały.
Przytoczę tu kilka "kwiatków":
Pan detektyw, który chwali się, że w branży siedzi od 9 lat informuje mnie, że dokumentację zdjęciową wykonuje....telefonem...
Drugi Pan informuje mnie, że jak zajdzie koniecznośc to pożyczy od kogoś aparat fotograficzny.
Dzwoni Pani i opowiada mi, że sama odkryła iż mąż ją zdradza i tym sposobem doszła d…

Lokalizatory GPS dla Detektywa - w dalszym ciągu firmy wciskają kit odnośnie wytrzymałości baterii.

Lokalizatory GPS - w dalszym ciągu firmy wciskają kit odnośnie wytrzymałości baterii. 
Dziś otrzymuje z rana emaila z ofertą lokalizatorów gps:

Witam Chciałbym przedstawić nowość w naszej ofercie:  najmniejszy  przenośny lokalizator GPS bez kabli:) bateria trzyma od 2dni wzwyż, w zalezności od przesyłu danych Idealny do lokalizowania mienia ruchomego, ludzi i zwierząt! Wymiary to tylko 40x47 mm ! Cena promocyjna urządzenia  290 zł brutto już z opłaconym abonamentem na 12 miesięcy ! (cały świat )
Dopytujemy o pojemność baterii :) Otrzymujemy odpowiedź:

POJEMNOŚC BATERI 600mAh
Przy odświezaniu co minuta wytrzymuje 2 dni. przy odświezaniu co 2 godziny 5dni

I nie wiadomo, czy się śmiać czy płakać. 
600 mAh baterii starczy na kilkanaście godzin, pewnie max 12
Co najgorsze ludzie dają się nabrać na takie w mojej opinii oszustwo. 

Studentka Kryminalistyki i Detektywistyki kradnie nam zdjęcie :)

Obraz
Studentka Kryminalistyki i Detektywistyki kradnie nam zdjęcie :) - wyłapaliśmy "cholerę" :P
Siedząc na FB wyłapaliśmy dziewuszynkę, która ukradła nam zdjęcie z naszego funpage i wrzuciła sobie na profilowe.

Zdjęcie jest nasze.
Ciekawe ile jeszcze jest takich osób jak ona?








Kobiece Biuro Detektywistyczne Gdańsk, Gdynia, Sopot - czy kobieta detektyw działa na Pomorzu?

Kobiece Biuro Detektywistyczne Gdańsk, Gdynia, Sopot,  Kobieca Agencja Detektywistyczna Gdańsk, Gdynia, Sopot
 - czy kobieta detektyw działa na Pomorzu?
Dostajemy coraz więcej zapytań o prowadzenie działań detektywistycznych w Gdańsku, Gdyni czy też Sopocie. Klienci naszego biura detektywistycznego szukają detektywów, którzy będą mieli profesjonalny sprzęt fotograficzny tak aby móc wykonać dobre dowodowo zdjęcia, np: w sprawach o rozwód czy też nagrać nielojalnego pracownika.
Cóż, wiemy, że trudno znaleźć agencję detektywistyczną a tym bardziej kobiecą, gdzie działają same kobiety i do tego faktycznie wyposażoną w super sprzęt foto a nie tylko chwalącą się wirtualnie, że takowy posiada. 
Teraz krótko: tak działamy w Gdańsku (na całym Pomorzu) ale głównie gdy wyruszamy z Warszawy za np mężem klientki. Nie korzystamy z podwykonawców. Dlaczego? No bo właśnie podwykonawcy boją się korzystać z lustrzanek cyfrowych i teleobiektywów. Czemu? Sami sobie odpowiedzcie. 
Informację na temat cennik…

Jutro Walentynki - kobieta detektyw ostrzega :P :P :P

Obraz

Słabi faceci mają kochanki. Silni mężczyźni mają szczęśliwe rodziny - kobieta detektyw chce wiedzieć co o tym myślicie?

Obraz
Słabi faceci mają kochanki. Silni mężczyźni mają szczęśliwe rodziny

Taką myśl wrzuciłam na mojego FB
https://www.facebook.com/Biuro.Femina/photos/a.137900882948872.29211.132161863522774/1009079492497669/?type=3&theater
Na dzien 12 luty 2016 r, godz. 23.10 miałam 59 tysięcy wyświetleń oraz ponad 400 udostępnień. 
Czyli mam rozumieć, że wiele osób tak uważa? :) :) 

Poznam Panią/Pana czyli randki internetowe - Kobieta Detektyw Warszawa

Obraz
W ostatnim czasie głośno było o "nieudanych" randkach internetowych.
     Najpierw głośna sprawa gwałtu przez francuza, który umówił się z kobietą przez internet, a następnie sprawa chłopaka, który przez portal społecznościowy umówił się z kobietą, która szukała pocieszenia...
     Pojechał żeby ją pocieszyć, a na miejscu czekało już 3 mężczyzn, którzy zaczęli nieszczęśnika torturować...
Mnie osobiście jako detektywa zastanawia fenomen randek internetowych...
Sama zalogowałam się na jeden z portali, żeby sprawdzić o co w tym wszystkim chodzi?
Dlaczego ludzie dają się tak naiwnie nabrać?
A więc okazało się, że większość Panów na portalu randkowym to przystojni, zadbani faceci, którym gdzieś w życiu nie wyszło, ale to oczywiście nie z ich winy tylko byłej partnerki.
Wszyscy mają ogromny wachlarz zainteresowań, marzą o domku na bezludnej wyspie i są po prostu idealni :)
Czemu w życiu realnym takich ideałów nie spotykamy?
Bo ich nie ma ;-)
Do naszego biura detektywistycznego dzw…