Kawał od Pani Detektyw Warszawa - feministyczny ale śmieszny :P

No dobra.Mega feministyczne ale śmieszne :P
Emotikon tongue
Gdy Bóg stworzył Adama i Ewę, rzekł im:

- Mam dla Was dwa prezenty. Jednym z nich jest sztuka siusiania na stojąco...

Wtedy Adam skoczył do przodu i krzyknął:

- Ja!!! Ja!!! Ja!!! Ja to chcę, proszę Panie, prooooszę, istotnie ułatwi mi to życie.

Ewa się zgodziła, mówiąc, że takie rzeczy nie mają dla niej znaczenia. Wtedy Bóg dał Adamowi 

prezent, a ten zaczął krzyczeć z radości. Biegał po Rajskim Ogrodzie i obsikał wszystkie drzewa i 

krzaki, biegał po plaży wysikując rysunki na piasku... Nie przestawał się z tym obnosić. W końcu Ewa 

spytała:

- Panie, a jaki jest ten drugi prezent dla mnie?

Bóg odpowiedział patrząc z politowaniem na wariującego jak dziecko Adama:

- Mózg Ewo, mózg...



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Detektyw24 Krzysztof Szaruga wystawia negatywne opinie o nas i innych detektywach a sam ma złe opinie w sieci internetowej.

Krzysztof Szaruga zatrzymany - czego Polacy szukają w internecie?

Dlaczego mężczyźni nie odchodzą od żon do kochanki - Komentarz Kobiety Detektyw