Detektyw kobieta ostrzega: "Tulipany" - oszuści, którzy rozkochują, wyłudzają kasę a potem znikają.

Detektyw kobieta ostrzega: "Tulipany" - oszuści, którzy rozkochują, wyłudzają kasę a potem znikają.

......niektórzy jeszcze dodatkowo okradają.

Drogie moje Pani. W roku 2016 miałam 7 zgłoszeń klientek, które poznały miłego i uroczego Pana na portalu randkowym.

Jeśli Pani ma jakąś kasę to miłość wybucha w ekspresowym tempie. 
Seks, szał ciał itp. Rozumiem to. 

A potem kochanie wiesz:

- moja matka umiera na raka, 
- mam biznes do zrobienia, 50 tysięcy trzeba włożyć a po paru miesiącach zwrot dwukrotny,
- ściga mnie mafia,
- itp.

Płacicie/dajecie kasę.

Pan się ulatnia. I szukaj wiatru w polu. 
Kilkadziesiąt tysięcy poszło się jeb.. :( Sorry za język ale chce podkreślić problem. 

Do tego okazuje się, że biżuterii brak, konto wyczyszczone a w garażu brak auto, które mu kupiłyście (zarejestrowane na niego bo ma tańsze OC i AC).

Trudno nam w takich sprawach pomóc. Kasa poszła do ręki bez pokwitowania. Koleś podawał się za kogoś innego. Czasami się udaje po nitce do kłębka dojść kto to.

Uważajcie drogie Panie na takich lowelasów. 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Detektyw24 Krzysztof Szaruga wystawia negatywne opinie o nas i innych detektywach a sam ma złe opinie w sieci internetowej.

Krzysztof Szaruga zatrzymany - czego Polacy szukają w internecie?

Dlaczego mężczyźni nie odchodzą od żon do kochanki - Komentarz Kobiety Detektyw