Pani Detektyw i temat: "Praca za seks albo seks za pracę czy też seks bez pracy. Jak zwał tak zwał - jedno, drugie i trzecie to kur......"

Pani Detektyw i temat: "Praca za seks albo seks za pracę czy też seks bez pracy. 
Jak zwał tak zwał - jedno, drugie i trzecie to kur......"

Przez dziesięć lat w branży detektywistycznej wiele się napatrzyłam i stwierdzam, że małolaty szybko awansują :P I to nie ważne w jakiej branży. Duuuużo też słyszałam o kobietach znanych i szanowanych, które przez łóżko (najczęściej z żonatymi szefami) szybko pięły się po szczeblach kariery. 

Nie mi to oceniać. Dla mnie zdrada to zdrada. I nie można wybielać się twierdząc: "Powyżej 100 km to nie zdrada", "Z szefem to nie zdrada". "Laska bez połyku to nie zdrada", "Z prostytutką to nie zdrada bo nie ma uczuć" itp. 

Poniżej ogłoszenia o pracę z tzw. "premią za zasługi" :) 

Aha, proszę mnie nie pytać czy ogłoszenia nadal aktualne :P :P 

JEŚLI TWÓJ MĄŻ MA ŁADNĄ ASYSTENTKĘ ZGŁOŚ SIĘ DO NAS 
535 440 037







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Detektyw24 Krzysztof Szaruga wystawia negatywne opinie o nas i innych detektywach a sam ma złe opinie w sieci internetowej.

Krzysztof Szaruga zatrzymany - czego Polacy szukają w internecie?

Dlaczego mężczyźni nie odchodzą od żon do kochanki - Komentarz Kobiety Detektyw