KOBIETA DETEKTYW radzi - KOBIETY WALCZCIE O SIEBIE!!

   Być może tytuł posta nie powinien brzmieć...Kobieta Detektyw radzi...Kobieta Detektyw prosi kobiety o to aby zaczęły w końcu o siebie walczyć.
   Może nigdy bym czegoś takiego nie napisała, bo kim ja jestem aby dawać innym rady i wskazówki..
   Spotkałam się dzisiaj z klientką, która była na skraju załamania nerwowego, a raczej już nad przepaścią i to w dosłownym tego słowa znaczeniu.
    Usłyszałam dzisiaj, że gdyby nie rozmowa ze mną to może jutro nie było by z kim rozmawiać. Może byłam zbyt brutalna w naszej rozmowie, może za mocno pewne rzeczy powiedziałam, ale dla żadnego, ale to żadnego faceta nie warto tracić życia!!
     KOBIETKI!!! Nie dajcie sobie wmówić, że nie jesteście nic warte!...nie bądźcie służącymi i poddanymi swoim panom i władcom...Tak wiem, zaraz odezwą się głosy facetów, że nie są przecież tacy źli.
     Naoglądałam się, nasłuchałam w swojej działalności wielu rzeczy i sytuacji. 
Każda z Was ma prawo do godnego życia. To że mąż przyszedł z pracy i uznał, że nie ma na stole jego ulubionej zupy, czy też pysznego ciasta to nie znaczy, że ma Was wyzywać od zer i innych tego typu epitetów. Jeżeli Wasz facet mówi, że on nic w domu robić nie musi i powinnyście być mu wdzięczne za to, że jest...to odpowiedź jest tylko jedna!!
   Jeżeli facet mówi, że jesteście niczym bo macie niższe wykształcenie niż on...to odpowiedź jest tylko jedna!!
Jeżeli facet wmawia Wam, że nie zajmujecie się domem, dziećmi...a dzieci żyć bez Was nie potrafią i tak na prawdę ojciec nigdy nie ma dla nich czasu....odpowiedź jest tylko jedna!!
Ta odpowiedź to KONIEC!!!
     Co musi się stać, aby uwierzyć w siebie?? Jak długo można dawać sobą pomiatać?? Każda z Was z osobna jest piękna, wyjątkowa!! Po prostu zdajcie sobie sprawę, że bez faceta, który i tak ma Was w głębokim poważaniu też możecie żyć...Na nim świat się nie kończy. 
    Mając dzieci również można sobie znaleźć mężczyznę, który będzie Was szanował, kochał i nie będzie kręcił nosem, że na stole jest inny obiad niż on sobie wymyślił.
     Dziewczyny marzenia się spełniają!! 
Podnieście głowy do góry i walczcie!!

Pozdrawiam Was gorąco
Monika
Kobieta Detektyw

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Detektyw24 Krzysztof Szaruga wystawia negatywne opinie o nas i innych detektywach a sam ma złe opinie w sieci internetowej.

Krzysztof Szaruga zatrzymany - czego Polacy szukają w internecie?

Dlaczego mężczyźni nie odchodzą od żon do kochanki - Komentarz Kobiety Detektyw