Nasz blog detektywistyczny jest bardzo poczytny

Właśnie zauważyłam, że nasz blog przekroczył liczbę 10 tys wyświetleń.
Statystki pozwalają mi na sprawdzania co Was interesuje - jakie zapytania dajecie do google.

Otóż wiele Was pyta o objawy zdrady i jak zdobyć dowody na zdradę.

Druga grupa zapytań związana jest z zasadami zdobycia licencji detektywistycznych i założenia działalności w tym charakterze, Nowi Detektywi często mój blog odwiedzają szukając informacji na temat jaki wybrac aparat i ogólnie jak działać - to cieszy, że udaje mi się być wzorem.

Najlepsze zapytanie po jakim wyświetlił się mój blog to: :czy mój mąż to debil" :)

Kochani czytelnicy dziękuję i jeszcze raz dziękuję za zainteresowanie tymi moimi wypocinami. :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Detektyw24 Krzysztof Szaruga wystawia negatywne opinie o nas i innych detektywach a sam ma złe opinie w sieci internetowej.

Krzysztof Szaruga zatrzymany - czego Polacy szukają w internecie?

Dlaczego mężczyźni nie odchodzą od żon do kochanki - Komentarz Kobiety Detektyw