Jeszcze raz opinia o Agencji Detektywistycznej Asvalia - kobiecym biurze detektywistycznym - OSZUSTWA CIĄG DALSZY

Właśnie się dowiedziałam, że agencja detektywistyczna Asvalia, ta co ma niby kobiece biuro detektywistyczne twierdzi, że to ja się pod nich podszywam a nie oni pode mnie! 
 Policzek straszny! 
Kochani! Otóż w Warszawie moja agencja powstała jako pierwsza i z tego co wiem, Femina to jedyne zarejestrowane kobiece biuro detektywistyczne w Warszawie a i bodajże w woj. mazowieckim.
Moja strona to www.kobieta-detektyw.waw.pl a ich www.kobietadetektyw.plNigdzie nie stronie nie podają, że to tak faktycznie Agencja Asvalia. Nie mają wpisanego w działalność adresu na Domaniewskiej. 

W załączeniu skan mojego wpisu do ewidencji działalności i rejestru MSW. Zapytajcie tą niby kobiecą agencję o te dwa dokumenty - wtedy zobaczycie, że to blef!
stary wpis o ich przekręcie znajdziecie tu:
http://specjalistki-od-zdrad.blogspot.com/2014/06/agencja-asvalia-podszywa-sie-pod.htmlNiby kobieca agencja detektywistyczna podszywa się pod Femina - uważajcie na Asvalię



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Detektyw24 Krzysztof Szaruga wystawia negatywne opinie o nas i innych detektywach a sam ma złe opinie w sieci internetowej.

Krzysztof Szaruga zatrzymany - czego Polacy szukają w internecie?

Dlaczego mężczyźni nie odchodzą od żon do kochanki - Komentarz Kobiety Detektyw