Zdrada z Ukrainką - Mąż zdradza mnie z Ukrainką - Detektywi śledzą zdrady z kobietami z Ukrainy

Zdrada z Ukrainką - Mąż zdradza mnie z Ukrainką - Detektywi śledzą zdrady z kobietami z Ukrainy

TEN POST NIE MA NA CELU OBRAŻANIE INNEJ NARODOWOŚCI A TYLKO STWIERDZA FAKT - to wyjaśnienie dla tych, co nie lubią innych nacji. 

Przez dwanaście lat pracy w branży detektywistycznej zdarzały nam się zlecenia, gdzie zdrada męża naszej klientki była z kobietą innej narodowości, nie tylko ukraińskiej ale i np. japońskiej.

Od 2017 r co chwila mamy telefony od klientek i zlecenia, gdzie zdrada następuje z Ukrainką. 

Emigracja zarobkowa kobiet z Ukrainy do Polski jest faktem. Przyjeżdżają kobiety w różnym wieku i o różnym statusie rodzinnym. 

Z opowieści klientek naszego biura detektywistycznego, wyłania się obraz, że kobiety z Ukrainy nawet nie kryją się z tym, że "polują" na w miarę bogatych Polaków. 

Nasze działania detektywistyczne tylko potwierdzają powyższy fakt.

W internecie też pisze się o zdradach z Ukrainką:


"Ojciec mojego dziecka po 4 latach związku zdradził mnie ze swoją pracownicą z Ukrainy (nie generalizuje, ale tak ją przedstawia zarówno on jak też donosiciele). Związek z kategorii tych udanych, wspólne plany, 1,5 roczny synek. Miesiąc temu zobaczyłam wiadomości na fb- w treści "skarbie", "kochanie" itd. Później napisała do mnie jego znajoma, zadzwonił najlepszy kolega i potwierdził kolejny podczas przypadkowego spotkania. Ogólnie wątpliwości nie miałam, zrobiłam awanturę po której wyrzucił nas ze swojego mieszkania."

"Mąż zdradza mnie z Ukrainką, jestem rozstrzęsiona, małżenstwem byliśmy 15lat, mamy 3 dzieci, najmłodsze 4 lata. mamy dom i 1 mieszkanie na wynajem ktore kupilam jeszcze za czasow panienskich ale bylam glupia i ustanowilam meza wspolwlascicielem. podobno przyznal sieze zdradza mnie z nia już od kilku lat !!!! "

Jako Detektywi nie chcemy wzbudzać nienawiści narodowej ale pamiętajcie, że trzeba mężów pilnować. Przez tyle lat wiele widzieliśmy. Zdrady z opiekunką do dzieci, zdrady z korepetytorką, z koleżanką z pracy, itd. 

W razie zdrady zapraszamy do naszego biura detektywistycznego. 
Pomożemy nie tylko w kwestii dowodów ale zabezpieczymy prawnie.

Detektywi na zdrady - Kobieca Agencja Detektywistyczna FEMINA
Monika - Detektyw - Specjalistka od Zdrad 
tel 535 440 037, detektyw535440037@gmail.com









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Detektyw24 Krzysztof Szaruga wystawia negatywne opinie o nas i innych detektywach a sam ma złe opinie w sieci internetowej.

Krzysztof Szaruga zatrzymany - czego Polacy szukają w internecie?

Dlaczego mężczyźni nie odchodzą od żon do kochanki - Komentarz Kobiety Detektyw