Jak Prywatny Detektyw może zniszczyć komuś życie...

Spotkałam się w tamtym roku z klientką, dla której działała pewna mała jednoosobowa agencja detektywistyczna z Warszawy (choć chwali się, że w prowadzonych przez nią sprawach musi działać 3 detektywów).

Pan Detektyw nie dość że "spieprzył" działania bo np: nie zauważył jak mąż klientki, który jeździ ciężarówką wyjeżdżał z posesji :) to jeszcze naopowiadał klientce bzdur, że mąż zdradza ją z pewną panią ale będzie to trudno udowodnić. Zrobił to pacan bo chciał jeszcze dłużej podziałać i wziąć więcej kasy.

Z opowieści klientki o jej małżeństwie wyłaniał się obraz idylli. Nie wzięłam sprawy bo wiedziałam, że tutaj nic się nie dzieje. Po kilku miesiącach klientka odezwała się ponownie. Wychudzona i znerwicowana. Zakładała mężowi podsłuchy, szpiegowała jego telefon, sprawdzała kilometry, itp. Nic! zero zdrady. Ale ona jest przekonana że coś musi być bo ten detektyw to zauważył.

Zrobiłam dla niej kilka dni obserwacji męża i okazało się tak jak założyłam - zdrady nie ma!! Facet czysty jak łza - wiem rzadki to okaz :) Szkoda mi jej bo nie umiem, przetłumaczyć, że zniszczyć jej małżeństwo może tylko ona sama - już to zrobiła bo mąż zaczął palić papierosy po 20 latach ponownie i znerwicowany jej podejrzeniami trafił do szpitala - trochę też z przepracowania bo wolał być więcej w pracy niż słuchać jej wymysłów.

Kochane Panie, uważajcie na tych co Wam bzdury opowiadają. Jeśli faktycznie coś widzą, że ten Wasz facet chyba zdradza to niech zrobią jakąś fotkę na potwierdzenie tego bo bajki to są w telewizji o 19 a w życiu w tak ważnych sprawach nie można ich opowiadać.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Detektyw24 Krzysztof Szaruga wystawia negatywne opinie o nas i innych detektywach a sam ma złe opinie w sieci internetowej.

Krzysztof Szaruga zatrzymany - czego Polacy szukają w internecie?

Dlaczego mężczyźni nie odchodzą od żon do kochanki - Komentarz Kobiety Detektyw