Kolejna fałszywa opinia o Biuro Detektywistyczne FEMINA

Atak na moją firmę przyjmuje mocno agresywną formę.

Na całe szczęście klienci nie wierzą w te brednie i nadal mam co robić :)

To, że otrzymuje takie fałszywe opinie, jeszcze bardziej motywuje klientów do tego aby do mnie zadzwonić i polecić mi swoje sprawy.

Także ja nadal robię swoje, a konkurencja niech nadal łapie się takich słabych chwytów.

Wiecie co jest najgorsze? Że branża detektywistyczna od kilku lat schodzi na tzw psy.

Każdy ale to dosłownie każdy może zostać w tej chwili detektywem (patrząc po opiniach, które są mi wystawione, to nawet nazwy detektyw nie potrafią poprawnie napisać - deDektyw jest na porządku dziennym).

Świeżaki nie rozumieją, że wprowadzanie klientów w błąd, że prowadzą tą działalność od kilku czy też kilkunastu lat jest karalne przez UOKiK.

Nie ruszą mnie żadne kolejne złe opinie w sieci i nadal będę wytykać błędy innym detektywom, po to aby zrozumieli, że prowadzimy bardzo delikatne sprawy i klient powinien mieć do nas pełne zaufanie.

Osoba, która oszukuje na samym początku - opisując fałszywie swoją firmę, czy też mając postawione zarzuty karne - jak dla mnie jest to ktoś, kto nie jest godny wykonywania zawodu detektywa.

No cóż...dla wielu liczy się tylko kasa...

KOMENTARZ POZOSTAWIONY DETEKTYWOWI KRZYSZTOFOWI MATYSZCZAK POTWIERDZA, ŻE NASZE OSOBY I MOJA FIRMA SZKALOWANE SĄ PRZEZ KONKURENCJĘ!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Detektyw24 Krzysztof Szaruga wystawia negatywne opinie o nas i innych detektywach a sam ma złe opinie w sieci internetowej.

Krzysztof Szaruga zatrzymany - czego Polacy szukają w internecie?

Dlaczego mężczyźni nie odchodzą od żon do kochanki - Komentarz Kobiety Detektyw