Kontrola działalności detektywistycznej naszej firmy - Agencja Detektywistyczna Honey Trapper tworzy nieprawdziwe informacje

Szanowni czytelnicy mojego bloga...
Długo się nie odzywałam w tym temacie, bo cóż można odpowiedzieć na bzdury wyssane z palca, przez jedną z Agencji Detektywistycznych.

Panie Bartłomieju to jest moja pierwsza i ostatnia wypowiedź w tym temacie:

Na stronie FB Agencji Detektywistycznej Honey Trapper można znaleźć takie o to wypociny:



To, że przeszliśmy kontrolę MSW nie podlega jakiejkolwiek dyskusji, gdyż sami na ten temat pisaliśmy na swoim blogu detektywistycznym w dniu 08.01.2015 roku
poniżej link do tego posta:



Jeżeli wrzuca Pan skany dokumentów, to warto by było, aby dokument był kompletny, a nie wyciął Pan to, co było dla Pana niewygodne.

WARTO PODKREŚLIĆ, ŻE JEŻELI ORGAN KONTROLNY CZYLI MSW, WYKRYŁBY RAŻĄCE NIEDOCIĄGNIĘCA PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ PRZEZ AGENCJĘ DETEKTYWISTYCZNĄ TO WYDAŁ BY DEZYCJĘ O WYKREŚLENIU WPISU Z REJESTRU USŁUG!!

Panie Bartłomieju moja firma: BIURO DETEKTYWISTYCZNE FEMINA takowy wpis posiada od początku prowadzenia swojej działalności. Czego Pan o swojej firmie nie może powiedzieć.
Kontrola mojej firmy, nie zmieniła tego stanu rzeczy.

Nadmienię również, że do tej pory nie przyszło do mnie żadne zawiadomienie z MSW, jako bym działała na Pana szkodę...
Mówiąc żartobliwie Panie Bartłomieju, w Pana przypadku, szkoda to jest wtedy, kiedy krowa w mleko nasra :)
I tym humorystycznym akcentem kończę te durne polemiki i czekam, czekam i czekam na ten pozew od Pana i doczekać się nie mogę...

Dowody już czekają...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Detektyw24 Krzysztof Szaruga wystawia negatywne opinie o nas i innych detektywach a sam ma złe opinie w sieci internetowej.

Krzysztof Szaruga zatrzymany - czego Polacy szukają w internecie?

Dlaczego mężczyźni nie odchodzą od żon do kochanki - Komentarz Kobiety Detektyw